torsdag 7 augusti 2008

Om man envisas med att somna hela tiden när man läser en bok, är det ett dåligt betyg till boken eller är man helt enkelt trött? Svårt att veta. Försöker i dag ta mig igenom Oskuld och erfarenhet. Den skall nämligen recenseras. Men som sagt; jag bara somnar. Och det är egentligen konstigt för jag misstänker att det rör sig om en ganska mysig roman. William Blake är med. Bara en sån sak! Och delar av handlingen utspelar sig på en cirkus.
Jag får sätta på Hedwig and the angry inch istället. På hög volym så jag inte somnar.

3 kommentarer:

Hermia Says sa...

Jag tror det är bokens fel att du somnar, den är i alla fall bland det mest tråkiga som jag läst...

Karin sa...

Ja, du. Den var onekligen hemskt tråkig. Jag brukar säga att livet är för kort för dåliga romaner men ibland måste man prostituera sig.

Anonym sa...

Man somnar inte av bra böcker. Så är det bara.

//JJ